poniedziałek, 3 października 2011

Katar a ząbkowanie...

Zastanawiam się nad tym już od dłuższego czasu. Jaki wpływ na wystąpienie kataru u dziecka ma ząbkowanie. Mój syn cierpi na tę przypadłość w mniejszym lub większym nasileniu właściwie od początku ząbkowania. Dowiedziałam się już , że wyżynanie górnych ząbków może powodować katar u niektórych dzieci (moja koleżaknka miała ten problem u swoich synów). Nie wyjasnia to jednak dlaczego mój mały dostał kataru juz po wyżnięciu górnych jedyneczek.
Poza tym, czy chrypka i kaszel idą w parze z katarem wywołanym ząbkowaniem czy to już przeziębienie?? Pewna lekarka pierwszego kontaktu powiedziała mi, że jest to możliwe.
Będę dalej drązyć ten temat i jak tylko zdobędę jakieś wiarygodne informacje to jak najszybciej o tym napiszę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz